- Chcesz zwiększyć sensowne zaangażowanie pracowników?
- Sam/a potrzebujesz motywacji do działania?
- Usiłujesz wyzwolić w sobie lub ludziach energię i chęć do działania?
- Chcesz by ktoś coś dla Ciebie zrobił, a nie wiesz jak rozmawiać tak, by zrobił to chętnie?
Zapewne zdarzyło Ci się rozpalić na nowo ogień w przygasającym już ognisku? Wystarczyło tylko odpowiednio (wiedząc gdzie i jak) dmuchnąć w tlący się jeszcze gdzieś na dnie ogniska żar i dorzucić nieco drewna. Jeśli chcesz nauczyć się rozpalać podobny żar, tyle że w biznesie (lub swoim życiu osobistym) – koniecznie sprawdź jak działa metoda Instant Influence –
Motywacja Błyskawiczna. W polskojęzycznym wydaniu książki podana jako
Metoda 6 kroków.
To prosty i szybki w realizacji sposób na to, by zmobilizować siebie i innych do realizacji planów i zadań, do których brakuje motywacji wewnętrznej. Wystarczy około 7-10 minut na to, by podczas rozmowy, w sześciu krokach przejść od „nie mogę, nie chcę, nie potrafię” do „zrobię to, a mój kolejny krok to…”
Ta szybka metoda zasadza się na poszukiwaniu źródeł motywacji wewnętrznej, koncentruje się na pozytywach i przede wszystkim bezpośrednio odnosi się do autonomii i decyzyjności osoby motywowanej, przez co nie wywołujemy nacisków, a tym samym nie pojawia się opór. Omijamy w ten sposób naturalne mechanizmy obronne wobec ataków jakimi zwykle jest namawianie i argumentowanie, czy też „przemawianie do rozumu”.
Metoda 6 kroków jest skuteczna, gdyż szanuje autonomię rozmówcy oraz odwołuje się do jego motywacji wewnętrznej. Zakłada, że rozmówca zrobi to, co naprawdę chce zrobić, trzeba tylko „odnaleźć właściwy przycisk”. Instant Influence – Motywacja Błyskawiczna jest sposobem i narzędziem pozwalającym na znalezienie tego przycisku. Tym „przyciskiem” są oczywiście własne, wewnętrzne powody, motywacje, do których na pierwszy rzut oka trudno jest dotrzeć, a ta metoda świetnie do tych powodów prowadzi.
Metody Instant Influence używają min. managerowie, handlowcy, lekarze, nauczyciele, rodzice, handlowcy, psychologowie, a jej skuteczność została udowodniona w ponad 100 badaniach naukowych. Dzięki nim wiemy, że wykorzystywanie Instant Influence może podnieść skuteczność motywowania o 250%. Dowiedz się więcej
(Kopiowanie treści autorskich zabronione. Wszelkie cytaty są możliwe wraz z podaniem źródła)