Trenerka Instant Influence Agnieszka Marta Maruda-Sperczak                                                                  

AgaNaS_1

Agnieszka uczy się u najlepszych, dociera do twórców metod, którymi pracuje. Dzięki takiemu podejściu jest pierwszą trenerką w Europie, przeszkoloną i certyfikowaną przez dr. Michaela V. Pantalona, która posiada licencję do prowadzenia certyfikowanych szkoleń z metody Instant Influence – Motywacja Błyskawiczna®.

Agnieszka uczy managerów metody Instant Influence – Motywacja Błyskawiczna zarówno w języku polskim jak i angielskim.

Pracuje przede wszystkim z biznesem; szkoli managerów i zarządy, zarówno w korporacjach jak i mniejszych firmach po to, by wdrażać w nich kulturę motywującą, co w dłuższym okresie przekłada się na wzrost zaangażowania oraz poprawę efektywności i wyników finansowych. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe.

Przemawia również na scenie mówiąc o motywacji, komunikacji i rozwiewa mity z nimi związane. Chętnie dzieli  się wiedzą oraz doświadczeniem co znajduje odzwierciedlenie w licznych szkoleniach, publikacjach i udzielonych wywiadach.

Pracuje z klientami także indywidualnie nad ich celami życiowymi lub biznesowymi. Często pracuje z dziećmi i nastolatkami w sprawie nauki oraz podejmowanych przez nie w tym trudnym wieku decyzji. Uczy rodziców jak rozmawiać z dziećmi by robiły to co ważne.

***

Co Agnieszka mówi o sobie?

 

Zarządy, dyrektorzy HR oraz firmy wdrażające zmiany proszą mnie o wsparcie, gdy:

– planują wprowadzanie zmian

– obserwują braki zaangażowania

– wdrożenia projektów wydają się iść opornie

– realizatorzy zmian nie są ich autorami

– managerowie czują, że realizacja nowych projektów „utyka”

– chcą stworzyć kulturę motywującą w swojej organizacji

– mają kłopot z realizacją celów biznesowych

 

Klienci otrzymują ode mnie więcej niż oczekują, gdyż:

– upraszczam podejście do motywacji

– uczę ludzi jak skutecznie motywować siebie i innych do działania

– wskazuję co działa motywująco, a co demotywująco czym wywracam sposób myślenia „do góry nogami”

– wdrażam to co wie i potwierdza nauka, a czego „doświadczony” biznes wciąż jeszcze unika

– pomagam tłumaczyć cele biznesowe na indywidualne tak, aby stawały się motywujące

– nie interesuje mnie, dlaczego ludzie czegoś nie robią, a bardzo mnie ciekawi, dlaczego mogliby zrobić

– uczę zadawania najważniejszych pytań